Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Sabtu, 16 Mei 2009

Pilihan Artis : Juara AF7

Amy Mastura:
Pilihan Juara AF7 - Aril
Komen :
"Saya pilih Aril sebab saya nampak dia cukup menyerlah. Dia ada keistimewaan tersendiri walaupun pernah tersingkir sebelum ini. Bukan saja bidang nyanyian, saya rasa dia juga boleh ceburi bidang lain juga seperti lakonan."

Anita Sarawak:
Pilihan Juara AF7 : Hafiz
Komen:
"Sejak awal lagi saya dan suami, Abang Mahathir memang suka dengan Hafiz. Bagi saya, dia menampakkan kesungguhan untuk berjaya sejak awal-awal lagi. Dia mengingatkan saya dengan diri sendiri ketika muda dulu yang mana saya juga sentiasa bersungguh-sungguh untuk berjaya. Dia masih muda dan dan mempunyai personaliti yang baik."

Ramli MS:
Pilihan Juara AF7 : Hafiz
Komen:
"Saya hanya sempat melihat beberapa konsert saja. Bagi saya, pelajar yang paling menyerlah ialah Hafiz. Sekali dengar saja, saya tahu budak ini berbakat besar."

Misha Omar:
Pilihan Juara AF7 : Hafiz
Komen :
"Secara keseluruhannya, saya nampak Hafiz yang konsisten. Dia nampak cukup jujur. Dan apa yang penting, Hafiz mampu bawakan pelbagai jenis genre lagu. Masanya masih panjang dan saya tahu dia boleh berjaya dalam industri ini."

Vanidah Imran:
Pilihan Juara AF7 : Hafiz
Komen :
"Saya jarang berpeluang manyaksikan konsert AF, tetapi sejak dua tiga minggu lalu, saya dapat menonton. Dan saya memang terpukau dengan kehebatan vokal Hafiz. Minggu lepas saya memang suka sangat dengan persembahan Hafiz menerusi lagu I Believe I Can Fly. Memang nampak kesungguhannya."

Fauziah Latiff:
Pilihan Juara AF7 : Hafiz/Aril
Komen :
"Saya pilih antara Hafiz atau Aril. Kedua-duanya ada aura tersendiri. Aril mempunyai pakej lengkap sebagai artis manakala Hafiz pula ada kekuatan dari segi vokal dan saya lihat dia mempunyai karektor yang 'warm' serta menggambarkan seorang budak yang baik."

Fouziah Gous:
Pilihan Juara AF7 : Isma
Komen :
"Saya rasa Isma ada potensi untuk menang. Mungkin ada yang merasakan suaranya mirip Datuk Siti Nurhaliza, tetapi saya rasa dia tetap mempunyai vokal yang bagus."

Kudsia Kahar:
Pilihan Juara AF7 : Hafiz
Komen :
"Saya pilih Hafiz kerana dia konsisten selama sembilan minggu dan versatil. Campaklah lagu apa pun, dia tetap boleh buat. Dari awal lagi, Hafiz sudah serius dan memang ingin menjadi juara. Dia mempunyai kehendak dan menggunakan ruang atas pentas dan masa untuk meyakinkan penonton dan pengundi.

"Jika tidak Hafiz, dua pelajar lain yang boleh mengangkat trofi juara adalah Akim dan Aril kerana persembahan mereka semakin meningkat sejak minggu keenam."

Nabil:
Pilihan Juara AF7 : Hafiz
Komen:
"Bagi saya, yang betul-betul berbakat adalah Hafiz. Jadi, saya pilih dia sebagai juara. Selain berbakat, dia mempunyai suara tersendiri dan dapat menyampaikan lagu dengan baik."

Stacy:
Pilihan Juara AF7 : Hafiz
Komen :
"Saya pilih Hafiz sebab dia konsisten dan saya suka menonton persembahannya. Tetapi semuanya bergantung kepada rezeki kerana jika diikut pada kelayakan, semua finalis layak untuk menang."

Dina Malaysian Idol:
Pilihan Juara AF7 : Hafiz
Komen :
"Saya nak Hafiz menang AF7 sebab saya meminatinya sejak minggu pertama AF7 lagi dan dia mempunyai kualiti yang unik."

Norish Karman:
Pilihan Juara AF7 : Hafiz
Komen :
"Saya doakan Hafiz menjadi juara AF7 kerana dia mempunyai segala-galanya. Dia boleh menyanyi apa-apa lagu yang diberikan dan menerima setiap kritikan. Saya rasa dia boleh menjadi 'big star'. Kita kena beri peluang kepada seorang 'performer' yang bagus sepertinya."

Siti Sarah:
Pilihan Juara AF7 : Hafiz/Isma/Akim
Komen :
"Saya meramalkan juara AF7 bakal digondol oleh Hafiz, Isma dan Akim. Hafiz berbakat besar, satu pakej yang lengkap untuk penyanyi dan penghibur dan mampu menyampaikan lagu dengan baik sekali.

"Bagi Isma, saya dapat rasakan dia bekerja keras untuk memberikan persembahan terbaik. Akim pula dapat memberikan persembahan menarik dalam keadaan bersahaja."

Syamsul Yusof:
Pilihan Juara AF7 : Hafiz/Aril
Komen :
"Saya rasa, Hafiz ada ciri-ciri seorang juara. Dia 'down to earth', berbakat dan ada cara tersendiri. Tapi apapun, saya rasa mungkin dia akan bersaing sengit dengan Aril."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters