Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Ahad, 10 Mei 2009

Dapat Adik Baru....

Alhamdulilah...syukur ke hadirat illahi kerana limpah dan kurniaNya dapat saya memiliki seorang adik..My mum akhirnya selamat melahirkan seorang anak perempuan di Hospital Raja Perempuan Zainab Kota Bharu pagi ni.

My mum terpaksa kena operate coz ada risiko kalu tunggu date due lahir.Untuk date due lahirnya my mum dijangka pada 27 Mei ni...namun terpaksa operate dan hari ni merupakan hari yang sangat isitmewa kerana hari ini merupakan hari yang dinantikan oleh semua orang iaitu Hari Ibu..Hari Ibu telah disambut seluruh rakyat di serata dunia bagi menghargai semua jasa-jasa dan pengorbanan seorang ibu...Aku amat berbangga dengan ibuku..Ibu Kaulah Ratu Hatiku...I Love You Mum...

My mum maybe dijangka balik dari KB mungkin esok atau lusa...So aku tak sabar nak gi kat kB hari ni nak tgk adik perempuan aku....mesti cantik cam my mum...

Okeylah aku chow dulu....kalau ada masa aku posting lagi blog ni..dan amik gmbr adik aku dan posting kat blog ni k.....aku beredar dulu.....

Assalamualaikum.....


See....yea......(tiru trademark AC Mizal time AF)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters