Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Selasa, 19 Mei 2009

Exam Mid Year 2009

Hari ni aku nak posting mengenai exam mid-Year 2009.Exam tersebut akan bermula pada hari ni iaitu 19 Mei 2009 hingga 27 Mei ini...Exam tersebut selama 1 minggu lebih ler..

Aku berasa nervous sangat kerana aku takut pointer result periksa nanti akan turun coz aku dah seminggu lebih tak masuk kelas kerana uruskan budak-budak form 6 (lower) semasa Minggu Orientasi...Aku risau sangat...

Aku harap aku dapat jawab dengan baik masa exam nanti....

First paper untuk exam nanti adalah pada hari Khamis ni iaitu paper BM (Kertas 2) dan paper Geografi (Kertas 2)...

Aku sekarang tak prepare lagi untuk baca......

Tension eh...........!!!!!!!!!!!!!!!!!...............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters