Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Sabtu, 16 Mei 2009

Filem : Baik Punya Budak


"BERANI PUNYA BUDAK"


Kandid Filem "Berani Punya Budak" :

Anak : maafkan saya ayah......
Afdlin : Ayah maafkan nak.....lain kali jangan buat lagi....kalu nak buat ajak ayah sekali....

Semua serius...jangan ketawa...

Lari............cepat polis datang....

Wow....cam citer dalam omputih lak aku tgk...

kenapa tu...Afdlin....

sakitlah bodoh......!!!.

kenapa la korang ikatkan aku kuat-kuat...sakit ler...

lari................bom nak meletup...

Awie....cam muka gangster ler....

Awie : Jom ar lawan ngan aku....
Pelakon : Nanti ar...aku nak ke tandas jap...

Kenapa sakit sangat bdan aku ni

Hello bro...nak lawan ngan aku ker...

Alamak kad kredit saper la aku kebas ni...

Gangster : Cepat bagi...kalu tak aku tembak dier...
Afdlin : Ala....tembak ler....aku tak takut pun....tu pun pistol mainan ler...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters