Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Sabtu, 16 Mei 2009

Juara AF ? : Pilihan Bekas Pelajar AF7

PILIHAN
JUARA AF7
Bekas-Bekas Pelajar AF7 :

# OBRI -
Pilihan Juara : YAZID
Perubahan paling besar! Nampaknya Yazid telah berjaya ditransformasikan! Akim juga mempunyai suara yang hebat manakala Aril memiliki aura yang sangat kuat.

# RINI
Pilihan Juara : HAFIZ
Hafiz pelajar yang sangat konsisten. Setiap minggu persembahan Hafiz memang mantap. Lebih-lebih lagi pada konsert ke -9 menerusi lagu I Believe I Can Fly. Akim pula menunjukkan peningkatan yang ketara dan semakin menyakinkan.

# ADILA
Pilihan Juara : YAZID
Suara Yazid sangat berkualiti. Tapi dia masih perlu masa untuk menjadi yang terbaik. Hafiz pula mampu menyanyi dengan lantang dan dia mempunyai perangai baik dan disenangi ramai orang.

# SIDI
Pilihan Juara : ARIL
Aril mempunyai bakat dan aura serta pakej seorang penghibur . Dia menepati citarasa trend masa kini. Yazid menunjukkan perubahan ketara dari segi personaliti. Suaranya juga unik dan maskulin.

# ZIZI
Pilihan Juara : HAFIZ
Hafiz sangat berbakat dan memiliki cara tersendiri dan attitude yang baik. Suaranya sungguh hebat. Akim menunjukkan perubahan yang ketara dan mempunyai suara serta personaliti yang menarik. Aril pula ada pakej yang lengkap untuk menjadi penghibur.

# RUBISA
Pilihan Juara : HAFIZ
Hafiz sangat konsisten pada setiap minggu. Akim menunjukkan banyak peningkatan dan elemen-elemen transformasi.

# QHAUD -
Pilihan Juara : SEMUA JUARA
Setiap finalis adalah juara di mata peminat!

# CLAUDIA
Pilihan Juara : ARIL
Aril memang bagus dan layak sangat kerana dia mempunyai attitude seorang penghibur. Akim pun bagus dan bekerja keras. Dia memang bersedia untuk menjadi seorang artis dalam usia muda.

# AISHAH
Pilihan Juara : HAFIZ
Hafiz memang konsisten sejak minggu pertama lagi. Semakin sampai ke final, Hafiz semakin hebat dan ada ciri seorang juara.Akim juga ada banyak peningkatan manakala Aril ada karisma seorang bintang.


Pelajar-pelajar AF7 - Top 20
# ABRAHAM atau AB
Pilihan Juara : HAFIZ
Hafiz layak jadi juara sebab sejak minggu pertama lagi dia telah tunjuk persembahan yang konsisten. Persembahan Hafiz tidak pernah membosankan. Sejak bertemu Akim dari kem muzik lagi saya dapat rasakan Akim ada masa depan yang cerah dalam industri muzik. Akim ada pakej yang baik untuk menjadi artis.

# FAEZAH
Pilihan Juara : HAFIZ
Hafiz ada karisma tersendiri dan suara berkualiti yang dapat 'cairkan' perempuan. Dari segi transformasi, setiap minggu Hafiz berjaya serlahkan kemampuannya. Insya-Allah Hafiz juga boleh menang Anugerah Bintang Popular Berita Harian tahun depan.

# AMIM
Pilihan Juara : BELUM PASTI
Semua finalis ada peluang jadi juara dan saya perlu tunggu persembahan mereka pada malam final nanti.

# KELANA
Pilihan Juara : HAFIZ
Hafiz bakal juara AF7 sebab dialah yang terbaik!

# CABBY
Pilihan Juara : HAFIZ
Persembahan Hafiz sangat konsisten. Suara memang mantap!!

(KREDIT FROM : murai.com - thank you....)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters