Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Isnin, 11 Mei 2009

Pendaftaran Tingkatan 6 Bawah/Rendah

Hello...semua...

Ok hari ni aku nak update pasal program pendaftaran pelajar tingkatan 6 rendah kat sekolah aku iaitu di SMKTM2...

Pendaftaran bagi pelajar lower six ni diadakan pada 11 haribulan iaitu hari Isnin (hari ni ler) ...Seluruh malaysia (tak silap aku)...pendaftran tingkatan 6 rendah akan mendaftar masuk ke sekolah tersebut..


Seperti di sekolah aku,setiap tahun menerima banyak pendaftran dari pelajar tingkatan 6 rendah yang terdiri daripada sekolah :

  1. SMK Tanah mERAH 1
  2. SMK Tanah Merah 2
  3. SMK Alor Pasir
  4. SMK Batu Gajah
dan banyak lagi dari sekolah lain...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters