Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Rabu, 20 Mei 2009

Hapus Astro Kirana & Tambah Saluran Baru (Astro Mustika)

Hari ni masa aku duk lifat info kat tv (Astro)....tetiba aku berasa hairan..Nape aku tekan 122 (Saluran Kirana) dah tak de siarannya....Rupa-rupanya astro Kirana telah tamatkan siarannya baru-baru ini.Aku berasa frust gak biler astro Kirana dah tak der coz kat situ la aku dapat tengok cerita-cerita yang tidak pernah aku lihat lagi n cerita-cerita best especially cerita yang bergenre seram ler yang aku paling minat..

Lepas jer aku tekan next info...tetiba pandanganku terlihat kat satu saluran Baru Astro iaitu Astro Mustika....tapi siaran dier lum ditunjukkan lagi cuma dier bagi promote jer....siaran dier akan bermula pada 1 Jun 2009 nanti...

Mengenai Astro Mustika :

  • Merupakan saluran astro terbaru daripada Astro
  • Saluran yang menempatkan 3 saluran terhebat
  • Saluran 131 : ASTRI CITRA
  • Saluran 132 : ASTRO WARNA
  • Saluran 133 : B4U...(Bollywood For U)
  • Dikenakan bayaran untuk melihat ketiga-tiga siaran ini
  • Harga langgan setiap bulan ialah : RM12.95...
  • Ketiga-tiga siaran tersebut bermula bersiaran pada 1 Jun nanti...
Aku pun fikir lwer...apa yang dilakukan oleh Astro sehingga mewujudkan 3 slauran baru iaitu

Astro Citra
- saluran astro ini akan menyiarkan pelabagai drama,epik,dan filem-filem yang best dan popular

Astro Warna
- saluran astro ini akan menyajikan pelbagai drama/filem yang bergenre KOMEDI

Astro B4U (Bollywood For You)
- saluran astro ini menyiarkan seluruh filem/drama bollywood untuk tatapan semua masyarakat.

AKu rasa mampu ker orang nak langgan astro tersebut,harga pun RM12.95.....Kebanyakkan mereka pun tidak sempat nak tengok kesemua saluran astro yang sedia ada inikan pula saluran tambahan yang berbayar...Tai itu just pandangan aku jer la...Aku rasa bagi yang meminati drama komedi ker drama biasa ker n filem-filem bollywood korng leh langgani ketiga-tiga astro tersebut..Korang leh berhibur ar nanti..

Bagi aku yang langgan astro pakej biasa pun dah tak tertengok dah siaran yang sedia ada...Inikan pula siaran baru (berbayar pulak tu).....

Apa-apa pun tahniah astro coz dapat tambahkan saluran baru anda,,,,,.........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters