Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Jumaat, 29 Mei 2009

Bilikku yang Tercantik ?....Cantik ker ?


<= Suasana dalam bilik aku....cantik tak ?...Tak cantik ker.....Ada aku kesoh ker....(guna trademark citer Cak Cak Cak 2009)....


f

<= Tempat tidur ku......kat bantal putih dah penuh sangat peta-peta yang tak diiktiraf....hu..........best nyer dapat tido...



<= Meja aku....ka sini aku selalu letak telefon..brg kenangan cam framegambar tu masa form 5 lagi....



<= Almari yang sudah masuk umur 10 tahun...tetapi masih utuh lagi....



<=Cermin sakti yang aku selalu tilik dan bercakap dengannya...he2....takdelah....cermin yang aku selalu posing..


Ha...nilah suasana dalam bilik aku yang tak seberapa ni..Kat sini aku tidur sejak form 5 lagi...Bilik ni bukan bilik sangat kerana dier kena lindung dengan almari jer....n tirai kain yang labuh...so jadi nampak cam bilik...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters