Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Khamis, 28 Mei 2009

Last Skul Hari Ni...Start Cuti Sekolah....

Yea..Yea...Yea..

Hari ni aku gembira sangat coz hari ni merupakan hari terakhir aku ke sekolah coz lepas ni iaitu mulai daripada besok aku akan bercuti selama 2 minggu.Tapi kalu nak ikuttkan just 1 minggu jer aku cuti kerana dalam minggu pertama ada Seminar Menjawab Soalan Sejarah 2 oleh Ketua Pemeriksa Kertas Sejarah 2 dan juga guru-guru cemerlang Sejarah 2.Seminar tu akan diadakan pada hari Selasa ini iaitu bersamaan dengan 03.06.2009.Dan lokasi seminar itu adalah di Dewan Kuliah 1 SMKTM2...Walau bagaimanapun...aku malas pergi ar...nak relax kat umah untuk satu minggu ni..Kan Cuti Sekolah katakan........

Lepas tu,minggu kedua pula ada Kelas Tambahan Berfokus...Kelas tmabahan tersebut diadakan selama 4 hari iaitu bermula pada hari Ahad (7hb) hingga Rabu (10hb) ni di SMKTM2.Semua tingkatan 6 Atas,tingkatan 5,dan tingkatan 3 akan menghadiri kelas tersebut....Cam malas jer aku nak pergi ni....

Aku nak cuti...............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters