Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Selasa, 10 Februari 2009

Senarai Tenaga Pengajar Akademi Fantasia musim ke-7


Alhamdulilah...sekejap tadi saya telah masuk ke ruangan Murai.com...Murai merupakan sebuah portal hiburan yang paling gempak yang penuh dengan hiburan eksklusif sama ada dalam negara mahupun luar negara.Sambil saya melayari laman web itu.saya terlihat la satu ruangan mengenai pengumuman Senarai Tenaga Pengajar bagi Akademi Fantasia musim ke-7...Saya amat terkejut dan terus membaca sampai habis artikel tersebut..Ternyata memang penuh dengan kejutan bagi tenaga pengajar.Ia menggabungkan element tenaga pengajar yang lama dan yang baru.

Antara tenaga pengajar yang bakal mengendalikan Akademi Fantasia musim ke-7 ini ialah :

Pengetua :..................................... (tidak tahu siapa yang bakal memegang jawatan ini)....tunggu
Pengarah Pemuzik : Acis @ Hashridz Murshim
Guru Drama : Ida Nerina
Guru Vokal : Cikgu Shafi (tak tahu betul ke tidak jawatan yang dipegang nanti...teka jer)....
Guru Tarian : A Aris Kadir
Guru Teknikal Vokal : Cikgu Siti Hajar (" ").....
Guru Bahasa Inggeris : Cikgu Fatimah Abu Bakar
Pakar Motivasi :.....

Selain itu...tagline bagi AF7 ialah

Kombinasi Pengajar Baru dan Lama
Bakal Cetus Transformasi Luar Biasa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters