Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Sabtu, 14 Februari 2009

Special Green with Nubhan & Stacy


Hari ni aku secara tak sengaja pergi la kat blog Mr Vernon iaitu MrManager....masa duk baca blog yang diupdatekan..aku ternampak la gambar-gambar Nubhan dan Stacy masa party hi-tea..Memang cantik giler la diorang berdua ni....cam pinang dibelah dua.....kalu aku bukan belah dua...belah 14.....he...jangan marah...

Aku pun terus copy jer gambar mereka berdua dalam blog Mr.Vernon...apa-apapun thanks Mr.Vern kerana upload gmbr mereka berdua dan letakkan dlm blog Mr.Vern..

Selepas jer aku gi amik gmbr mereka,aku terus je edit gmbr mereka...lagipun aku boring...tak tahu nak buat apa....so aku edit je la gmbr mereka.....sempena pakaian green..aku pun amik latar belakang warna hijau...sejuk mata memandang tau...

Aku pun juga sempat upload kat Official NubhanFC dan aku letakkan dalam galeri Nubhan FC...so korang boleh la komen kat situ or kat sini...

Ok...aku chowwwwww......dulu........thanks semua....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters