Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Ahad, 22 Februari 2009

Siapkan Buletin MPP08/09

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua...

Apa khabar semua....hope sihat-sihat belaka ek...Apih disini sihat sejahtera di samping keluarga..Hari ni aku nak update pasal Buletin MPP.Buletin MPP merupakan buletin yang diterbitkan oleh ahli-ahli MPP.Biro atau exco yang terlibat dalam penerbitan Bueltin MPP ini adalah Biro Penerbitan,Biro Akademik,dan Biro Multimedia.Sudah semestinya aku ni Ketua Biro Multimedia.he2..so tugas aku la bahagian edit teks dan gambar untuk dalam buletin ini.Untuk Biro Penerbitan,Nor Syazana selaku ketua biro akan mengetuai dalam penerbitan Buletin MPP untuk pertama tahun 2009.

NOR SYAZANA (Zana)
- Selaku Ketua Biro Penerbitan

MOHAMAD HAIRUL HAFIZ BIN BAHARUDDIN
- Selaku Ketua Biro Multimedia

WAN NORIZATTY NABIL (Zetty)
- Selaku Ketua Biro Akademik

So kerja aku hanya mengedit gambar dan teks..so tugas aku senang jer...tapi kekadang susah gak..

Apa-apa pun aku syukur sangat duduk di bawah Nor Syazana kerana dier sorang yang sporting dan senang bekerja dengannya.Dier yang peramah dan suka bagi idea-idea yang bernas kepada aku untuk aku buat yang terbaik dalam buletin MPP tersebut.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters