Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Selasa, 24 Februari 2009

PiliHan Cita-Cita Aku !!!

Okey semua..hari ni aku nak update pasal cita-cita.Seperti kita tahu,setiap orang ada cita-cita masing-masing termasuklah aku..Dulu aku ada banyak cita-cita.Kira aku nak jadi belaka la...cam doktor,polis,guru,peguam dan macam lagi.

Kat sini aku sempat list beberapa pekerjaan or cita-cita yang aku impikan dahulu hingga kini :

BUSSINESMAN -
minat coz suka buat bisnes,jual produk/perkhidmatan.Kalu laku leh jadi kaya tau.he2...

PEGUAM
- suka pekerjaan ni coz dapat memanipulasi dan memutarkan belit fakta..actually sebenarnya nak tolong orang yang tidak bersalah sebenarnya...he2...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters