Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Isnin, 2 Februari 2009

Bosan Tengok Drama Intan

Bosan !!!!!!!!!

Itulah perkataan yang aku memang nak ucap sekarang pada drama or sinetron Intan yang disiarkan di saluran berbayar astro iaitu saluran 5 Astro Prima (105).Drama/sinetron itu disiarkan pada setiap hari Isnin hingga Jumaat pada pukul 11.00 malam - 12.00 tengahmalam.

Aku sekarang dah bosan tengok drama itu....tak tahu bila la nak ending drama tersebut.Aku dengar orang cakap drama tu ada 190 episod...ada yang kata 243 episod....ohh.....lama la kalu macam tu gak...sekarang baru nak masuk episod 161 untuk malam ni (02/02/2009)..

Kira banyak lagi la drama tu nak habis...

Apa yang boring pasal drama ni coz drama sekejap jer diorang tunjuk...tapi iklan jer lebih-lebih...Dah la....

Aku ingat masa Intan dan Rado direstui olehj kedua-kedua mertuanya...namun ada pula peristiwa yang menyayati hati iaitu kematian Rangga.Disamping kematian Rangga,Rado pula menjadi buta disebabkan kecelakaan yang berlaku itu......Tutt.....Intan menyalahkan Rado dan menyebabkan Rangga mati...lepas tu..Intan dapat tahu yang Rado buta semasa kemalangan itu berlaku...Lepas jer diorang berbaik...Rado pula meninggal dunia.....akibat kebakaran restoran...Ibu Rado iaitu Puan Wina menyalahkan Intan atas kematian Rado.....

Tutt......episod sekarang...timbullah watak baru iaitu Aditya iaitu muka iras-iras Rado...

Lepas tu aku tak tahu la.......korang tengok la sendiri yer.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters