Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Isnin, 16 Februari 2009

Tag Pasal Diriku...

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera....

Apa khabar semua pengikut-pengikut blog saya..Hope korang semua sihat-sihat belaka disamping keluarga...Saya kat sini ishat sejahtera...

Ok..hari ni nak update pasal Tag...Ok...bercakap pasal tag...saya nak citer pasal diri saya...

Korang nak tau pasal diriku...jom baca tag kat bawah...

Perangai yang Sering Buat Kat Sekolah ?
- Usik orang.....
- Gelak
- Borak-borak ngan rakan time cikgu mengajar

Perkara yang suka buat time Free ?
- lepak ngan member
- main PS2
- lepak kat shopping complex
- mandi sungai time ujung minggu
- surf internet
- main game...

Haiwan yang tidak Suka ?
- Ular
- Belut
- Lipan

Aset Berharga ?
Mata & Muka

Anggota yang Paling Suka ?
Mata,Bibir & Gigi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters