Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Ahad, 7 Mac 2010

MALAYSIAN TOP HOST 2010 – PENYIARAN KURANG MEMUASKAN


Alhamdulilah bermula 3 Mac 2010 hari Rabu lepas,program reality tv yang mencari bakat baru dalam bidang pengacaraan & kewartawanan terbitan TV3 telah pun disiarkan buat pertama kalinya selepas menutup tirainya pada tahun 2005 dimana,Juara Malaysia Top Host pertama telah disandang oleh juara pertama wanita iaitu Nurul Syuhada Nurul Ain.Kejayaan Nurul memberikan keyakinan kepada TV3 untuk memberikan tugasan kepada beliau untuk mengacarakan sebuah program kewanitaan iaitu NONA.Nona merupakan program pertama yang Nurul Syuhada mengcarakan.Setelah itu,Nurul Syuhada memberikan laluan kepada rakan beliau iaitu Siti Asfizawati (Fiza) untuk meneruskan program Nona..dan Akhirnya diberikan kepada Maya Karim untuk Nona 2010.

Berbalik kepada Malaysian Top Host 2010.Memandangkan preview MTH2010 agak besh..membuatkan saya tertarik untuk menyaksikan bakat-bakat baru dalam bidang pengacaraan dan kewartawanan ini.Namun sedikit agak mengecewakan saya dan pasti ramai orang,kerana waktu siaran untuk Malaysian Top Host 2010 agak singkat sekali iaitu hanya 30 minit.itu belum ditambah dengan siaran iklan..agak2 purata dalam 20 or 22 minit sahaja MTH2010 disiarkan setiap Rabu.

Memang rasa tidak puas untuk menyaksikan program selama 30 minit.Malaysian Top Host 2010 ini dibarisi oleh 10 bakat-bakat baru iaitu 5 lelaki dan 5 wanita.Mereka terdiri daripada Faizal,Izkandar,Helmi,Aswad dan Fadhil.Bagi peserta wanita pula ialah terdiri daripada Nabihah,Liyana,Sharliene,Erin dan Diana.

Macam biasa la..setiap minggu nih mesti ada penyingkiran.So kepada sesiapa yang ingin tahu siapa yang tersingkir untuk minggu ini,jangan lupa saksikan MTH2010 pada hari Rabu ini yer….(aku rasa minggu pertama ni takder penyingkiran kot…tekaan aku jer)…Minggu ini mereka buat pertama kalinya akan membaca berita (Buletin Utama)..so korang tgk la…..bagi aku setelah tgk preview iklan sedutan minggu hadapan (peserta yang betul2 gempak Liyana,Fadhil,Helmi)..Memang diorang ada bakat dalam bidang pengacaraan…

Okeylah..malas dah aku nak membebel lagik…membuang masa aku jer..hik2..

Korang tunggu jer la hari Rabu ni..kalau korang nak tgk…kalau xnak…xper..x ada sesiapa pun paksa…..huahuaa…

Byebyebyebye..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters