Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Ahad, 28 Mac 2010

EMA tersingkir Konsert MInggu ke-2

EMA atau nama sebenarnya ................................ daripada Sabah juga merupakan kakak kepada pelajar AF8 juga iaitu Adira telah meninggalkan AF8 setelah beliau gagal menarik pengundi untuk mengundi beliau.Beliau tersingkir apabila mendapat undian paling terendah bersana dengan 2 orang kawan lagik iaitu Ain dan juga Maulana.Namun nasib tidak menyebelahi Ema kerana tidak ramai yang mengundi beliau.

Kita imbas kembali detik Ema semasa berada dalam akademi dan persembahan dalam konsert.Pada pembukaan konsert akademi fantasia 8 iaitu konsert Tirai AF8 Ema telah memberanikan diri membawa lagu Tiada Lagi Tangisan iaitu daripada penyanyi lama kita Aishah.Namun Ema dikritik kerana lagu tersebut kurang menyerlah kehebatan vokalnya.

Dan pada konsert pertama Ema telah diberikan tugasan dengan menyanyikan lagu daripada Marsha iaitu Yang Terbaik.Ema bagaimanapun dapat membawakan lagu tersebut,Cuma kekadang terdengar suara2 yang seakan2 mirip penyanyi asal…ermmm….

Pada minggu kedua pula Ema telah diberikan tugasan untuk membawa lagu Pakai Buang daripada JUARA AF6 iaitu Stacy.Dari segi tarian ok la…Cuma pernafasan dan vocal haruslah diperbaiki lagi untuk memperhebatkan lagi persembahannya.

Namun Ema juga dkritik hebat pada malam itu.

Apa-apa pun peminat sudah membuat keputusan yang Ema tidak layak untuk berada lagik di akademi dan meneruskan pengajiannya disana….

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters