Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Ahad, 14 Mac 2010

AIN - Jadi Pilihanku

Alhamdulilah setelah meneliti kesemua persembahan pelajar membuat konsert TIRAI AKADEMI FANTASIA 8 yangtelah disiarkan pada hari Sabtu (semalam)...wah...kesemua pelajar menunjukkan kehebatan vokal masing-masing..Masa konsert TIRAI AKADEMI FANTASIA 8,bermulah kebertanggungjawaban JIMMY SHALEY bersama dengan SARIMAH IBRAHIM untuk mengendalikan sepanjang konsert AF nanti..

Pertama sekali aku nak ucapkan kepada pihak penerbit yang menerbitakan AF8 kali ini kerana,pentas AF8 kali ini menarik dan elegant sedikit berbanding dengan AF7.Memang mengalami perubahan sikit pada tahun ini.

Berbalik kepada PENGKRITIK pula...haaa...betul la sangkaan aku yang si ADLIN AMAN RAMLIE kekal memegang kerusi panas PENGKRITIK TETAP,bersama NING BAIZURA sebagai PENGKRITIK JEMPUTAN dan AZNIL HAJI NAWAWI....memang beshh ar....pengkritik tahun ni...

Ha....berbalik kepada Pelajar Pula....aku tetarik kepada vokal si Ain.Ain telah membuat persembahan terakhir pada malam TIRAI AF8 semalam....Dia membawakan lagu The Climb.memang beshhh..giler la sore Ain ni...memang sedap....aku sokong n dokong dier...aku suka.....anyway..aku harap si Ain ni dapat kekal prestasi sampai ke final...amin...

Aku suka ngan karaketer si Ain....Ain...kau dah buat aku suko kat ekau....hahahaaaaa...i like you....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters