Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Jumaat, 26 Februari 2010

Result STPM


Ha....hari ni tepat kul 1.00 petang aku ketahui keputusan Peperiksaan Sijil Tinggi Pelajaran Malaysia 2009 (STPM)...Alhamdulilah..syukur ke hadirat illahi kerana dengan limpah dan kurniaNya dapat sama-sama memperolehi keputusan STPM yang cemerlang ini.

Akhirnya...debaran dalam hati aku pun sudah dikeluarkan...wah2....korang nak tahu tak..aku dah hampir seminggu tak lena nak tido....makan tak lalu duk pikir pasal result STPM nih...wisau ar beb...

Alhamdulilah..aku dapat memperolehi keputusan pepepriksaan melalui check SMS...aku check jer..cepat skit...lagipun aku tak leh nak balik coz cuti x approve....So aku leh check melalui MSJ jer la....tut2..aku dpt result tu...berdebar gak masa nak hantar tu n terima mesej tu...

Akhirnya...dapat keputusan STPM;;;;;

Inilah keputusan STPM yang selama ni aku belajar 1 tahun setengah :

PENGAJIAN AM - B+
BAHASA MELAYU - B-
GEOGRAFI - B+
SEJARAH C-
PENGAJIAN PERNIAGAAN - C+


Kira punya kira...akhirnya aku dapat 2.91 jer......okey dah tuh...U dalam gengaman aku skrg nih....Amin....target aku nak g UPSI...tapi........

continue.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters