Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Ahad, 21 Mac 2010

BLOG RASMI IWAN AF8



Haa....assalamualaikum dan salam sejahtera semua..apa kahabr..hopely semua sihat belaka ek...sejak dua menjak ni aku asyik posting about AF jer..hik2..biasa la..aku kan minat AF nih..seronok nengok AF nih...macam-macam ada kat AF ni...drama pun ada..nyanyian pun ada..kira ada semua lah..memang mantop af nih..

Okeylah...kalau dalam setiap AF..mesti korang ada favourite student masing-masing..macam aku gak..dalam musim kelapan nih..aku memilih AIN dan juga IWAN sebagai favourite student AF8 kali ini.aku rasa mereka bleh pergi jauh dan kira ada pakej nak jadi artis la..n penghibur.

Memandangkan korang ada fav.student masing2..aku kat sini only promote my favourite af8 student je k...so..kalau korang nak..korang wat la sendirik...hik2..jangan marah...nt kena jual (pinjam ayat- allayarham tan sri p.ramlee),.....

Bagi peminat setia AF8,ini kalau anda minat IWAN dan AIN..apa tunggu lagik..jom la undi..mereka..mereka memang berbakat....bagus bah...

Disini aku nak citer about Iwan..Iwan ni berasal dari Seremban...org N9......kira penyambung kepada si Nubhan tu la.....Apa-apa pun...congrat n gud luck Iwan...aku sokong 200% kat ko...haaaa...

Okeylah...kat sini aku dah lampirkan website blog si IWAN AF8..so korang yang minat tuh leh la rajin2 surf laman web ini k...kepada yang minat...layan..kalau yang x minat...layan gak..hik2..

OKAY...aku chow dulu..bububye....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters