Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Khamis, 15 Oktober 2009

yE....yE.....yE......Cuti

Ye...Ye..Ye....Ye..

Sukanyer aku...coz mulai ini hari ini.....aku dah start cuti........just for 3 hari.....bermula esok sampai hari Ahad ni....best gileerr....


Aku pun amik keputusan nak chow gi Shah Alam.....nak gi berehat jap sambil menjamu mata......he2...

Jangan marah yer...

Aku akan bertolak ke Shah Alam ngan bus Sani Express mlm ni...Lebih tepat pukul 9.30 (tapi taktahu la pukul berapa bas sampai kat Tanaha Merah...kekadang lewat gak bas ni,.,,,,,

Tapi apa yang penting....aku nak tido puas-puas dlm bas malam ni...coz penat sehari aku bekrja...penat giler.....hhe2......naik pulak bas Bussiness Clas......he2....

Ni first time aku naik SANI EXPRESS....Cam berdebar lak rasanya.....

Ha2.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters