Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Rabu, 28 Oktober 2009

Rindu Korang !!! Miss You Forever

Ha..hari ni aku nak update pasal sekolah…erm…..

Entah ler…nape aku rasa sedih lak biler nak citer pasal sekolah ni…Aku rindu sangat-sangat sesi persekolah time SPM n form 6 dulu….wa….cedihnyer aku….rindu ler..

Actually sebenarnya aku rindu gak kengkawan,cikgu-cikgu yang banyak support aku time aku give up n sedih….aku rindu sangat-sangat……why….???

Aku rindu time form5 masa tahun 2007…tahun tu kitorang memang happy sangat..pelbagai gelagat dan aksi boleh kita rekodkan…..happy rasanya….

Aku ingat lagik..time belajar…kitorang buat study group…..balik lewat skul….discuss sama-sama… memang beshhh…

Friend yang aku sangat-sangat rindu

ANIS SOFIA :
she is my best n lovely friend….i like she because she so great girl…understand what happen to me….memang best…Anis ni seorang yang jenis happy go lucky…tapi time cedih….dier selalu murung…..when she sad…she always find me….n complete together…now dier sekarang belajar kat UITM Dungun..Dier amik kos Dilpoma Perbankan….I so miss you Anis

FARAH :
Farah ni seorang yang perangai giler-giler sikit coz memang watak dier camtue…oh…mulut dier fuhh…lazer beb….bab2 nak sound org bagi ark at dier….aku suka perwatakan dier yg jenis go lucky…Now dier study kat Bangi….taksilap aku dier amik Nurse….he2…nanti leh ar jumpo ko kat hospital ek…ha2….

HASMA (SEMA) :
Hasma ni seorang yang pendiam tapi bijak beb….kekadang bab2 cinta pun dia ok gak…memang serba boleh la dier…aku tabik spring ark at dier…masa dier duk sekelas ngan aku,dier lah salah seorang budak girl yang bijak dalam MATEMATIK MODEN n MATEMATIK TAMBAHAN….Kira ganaz gak ar dier ni…

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters