Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Ahad, 25 Oktober 2009

Yaho...Senarai 30 Lagu Berentap Ke Separuh Akhir

Becinta - Faizal Tahir
(Audi Mok/Faizal Tahir)

Pakai Buang - Stacy
(Edry/Edry)

Aurora - Estranged
(Estranged/Estranged)

Benar-Benar - Adam
(Edry/Edry)

Ku Pinjam Satu Bintang - Alyah & Riz
(Ajai/Slen)

Rindu Terhenti -Tomok
(Aubrey Suwito/Tinta)

Situasi - Bunkface
(Sam/Sam)

Dan Sebenarnya - Yuna
(Yuna,Paan, Efry,Adil/Yuna, Paan, Efry,Adil)

Kau Aku -Aizat
(Aizat/Aizat)

Pergi - Aizat
(Pete Teo/Pete Teo)

Aku Scandal - Hujan
(Noh/Noh)

Patri - Jinbara
(Anjang/Anjang)

Mirage - Pesawat
(Jipie/Jipie)

Cinta Adam & Hawa - Misha Omar
(Azmeer/Loloq)

Khatimah Cinta - 6ixth Sense
(6ixth Sense/6ixth Sense)

Tak Mungkin Kerna Sayang - Alyah
(Ajai/Habsah Hassan)

Pari-Pari Di Bawah Angin -Meet Uncle Hussein
(Taj, Tassiq, Lan/TajaTassiq, Lan)

Gila - Mila
(Audi Mok/Nur Fatimah)

Dia, Aku Dan Kamu - Nadia & Red Peanut
(Eddie Hamid/Ahmad Fedtri Yahya)

Raja Gelek - One Nation Emcees
(Damien Mikhail/One Nation Emcees)

Oh Anok Anok - Reshmonu
(Reshmonu/Farasha Osman)

Masih Jelas - Hafiz
(Aidit Alfian/Ad Samad)

Tahu Tak Tahu Joget - Jinbara
(Anak Jin,Palut/Anak Jin)

Bertamu Di Kalbu -Jaclyn Victor
(Anjang/Anjang)

Ketika Ini - Estranged
(Estranged/Estranged)

Seadanya - Nubhan
(Sharon Paul/Azalea)

Aku Rindu Sayang Kamu - Black
(Yuzai/Yuzai)

Enjut - Noraniza Idris
(Cat Farish/Ahmad Fedtri Yahya)

Fikirlah - Aizat
(Anas/Anas)

Bengang - Akim
(Amir/Sheikh Qalam)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters