Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Isnin, 26 Oktober 2009

Kisah Harry Potter Sebenar

Hari ni aku nak citer sedikit mengenai berita yang baru aku sempat baca kat dlm paper hari ni..(HARIAN METRO-EDISI 26/10/2009)..Aku tertarik dengan satu tajuk mengenai “ DILEMA HARRY POTER SEBENAR”..Lantas aku baca ar citer dier…

Lagipun aku ni memang minat giler la kalu ada story about HARRY POTTER ni..Tapi story HARRY POTTER yang ni lain skit…

Aku pun khusyuk la baca citer mengenai HARRY POTTER ni…Lepas jer baca,aku pun baru paham..

CITER DIER BEGINI :

Ada seorang mamat Hollywood ni berasa dlm keadaan tertekan dan marah dengan situasi sekarang.Mana taknya..namanya menjadi bahan ejekan setiap orang dan lawak (Walaupun Tak Lawak Pun)..Memang ar orang lawak coz takut dier berbohong apabila beliau mengatakan yang dier adalah Harry Potter (memang yg sebenar dier nama HARRY POTER)..
So takyah nak nafikan ler..kasihan la kat ko ni….ni bro….walaupun nama ko HP (Harry Potter)..tapi orang cam tak caye jer ngan ko…he2..


Dalam paper tu siap tunjuk passport lagik yg mengatakan dier ni Harry Potter…
Last-last dier arap dier dpt hidup dgn tenang..Tak ler serabut cam sekarang ni….he2…

Ye la…kalu aku pun tertekan gak….setiap kali jumpa jer..org pasti gelak coz nak berlawak….

Ish2….macam-macam ler korang ni…

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters