Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Khamis, 29 Oktober 2009

esok buat party...

alhamdulilah..syukur....ke hadirat illahi..hari ni genaplah sebulan aku bekerja di AGROBANK sbg JUNIOR EXECUTIVE....he2....genap sebulan..bermakna dapat ler gaji he2....actuallly aku dapat rm1350 gaji...he2...

sempena first gaji,aku sudah berjanji dengan kengkawan aku or classmate aku dulu 6AEK/2009 untuk belanja makan or wat makan..

Aku akan menunaikan janji aku tu..dah mengambil keputusan untuk membuat party or jamuan kesyukuran sikit...

Aku sudah pikir untuk menu untuk esok....

Menunya ialah :
  • SATE (400 cucuk)
  • ROTI JALA (160 biji)
  • BIHUN GORENG
  • AGAR-AGAR
  • BUAH-BUAHAN
ermm...sedapnyer...he2...

aku dah ajak semua friend2 aku.....actually diorang akan datang lepas solat Jumaat besok...

wa tak sabar rasanya nak temui korang....coz dah lama tak jumpa...rindu ler...

jumpa sok ye....

2 ulasan:

  1. alaa..nk jgak..xajak pun..hehe!
    *juz kidding*

    agak2 bape org dtang?..hehe saje je tnya..jngan mrah yee..

    BalasPadam
  2. he2..jom ar....tadi lebih 2o orang dtg....happy sgt2...

    BalasPadam

Negara Pelawat Blog


free counters