Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Isnin, 5 Oktober 2009

Pisau Cukur Hebat !!!


Okeylah…sudah lama aku tak meng”updatekan” blog ini yer…coz aku sekarang tengah sibuk bekerja….Keje tempat bru….kat AGROBANK….

Hari ni aku nak update pasal citer yang bakla menjengah pawagan nanti pada 5 November iaitu sebuah filem arahan BERNARD CHAUDLEY….Tentu korang masih ingat lagik tentang sebuah filem remaja yang pernah popular iaitu GOL & GINCU yang telah menaikkan nama Asyraff Sinclair,dan Fazura…Kali ini,Bernard sekali lagi mengarahkan sebuah filem yang bergenrekan “ROMANTIK”…

Filem tersebut diberi judul “PISAU CUKUR

Ha…hah……nama tajuk filem pun dah menarik…..itu belum masuk tgk citer dier lagik….Memang best ar..

Kelmarin aku telah pun tgk DST (Di Sebalik Tadbir).....citer Pisau Cukur...MEMANG HAPPENING....KELAKAR GILER citer dier.....

Apa-apa pun aku puji ar kat pengarah yang semakin meningkat naik iaitu Bernard cHaudley...

Aku juga nak puji gak tentang poster filem PISAU CUKUR ini...Memang vazzsssss...gitu....best ar...hopely dapat la poster terbaik kalau tercalon nanti.....insyallah....

Apa-apa pun korang jangan lupa la saksikan filem ini tau di pawagan nanti.....

or

korang leh lawat or layari di laman web www.pisaucukur.com.my

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters