Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Isnin, 26 Oktober 2009

Pilihan Lagu Ke Separuh Akhir MUZIK-MUZIK 24 – EDISI PERTAMA

Inilah dier serba sedikit mengenai lagu yang bakal berentap nanti di Separuh Akhir Muzik-Muzik 24

6 NOVEMBER 2009 (JUMAAT)

Artis : Mila
Lagu : Gila
Komposer : Audi Mok
Penulis Lirik : Nur Fatima

Komen : Ha…element lagu GILA ni agak rancak gak…kira sesuai utk generasi sekarang coz penyanyi dier pun kecil molek kalu tak bukan Si Mila tu….namun mampukah Gila berentap di Final…ermm…cam takder harapan jer..(wow….lazernya mulut aku ni….ish2…..tak ler….aku just bg pandangan jer….).Lagu ni mengisahkan tentang seorang artis/penyanyi yg telah diganggu oleh peminat yang fanatic/gila ler…itu sebab ler lagu pun nama GILA….

Pilihan : 3/10

Artis : YUNA
Lagu : Dan Sebenarnya
Komposer :
Penulis Lirik :

Komen : Lagu ni merupakan lagu yang paling besh…..lirik pun mantap….best ar…element yang diterapkan dalam lagu pun ok…congrat ar composer n penulis lirik…n si penyanyi sendiri si Yuna…pendatang baru…harapan untuk lagu ini ada potensi utk ke ANUGERAH JUARA LAGU KE-24

Pilihan : 8.5/10

Artis : AIZAT
Lagu : Kau & Aku
Komposer :
Penulis Lirik :

Komen : Lagu Kau & Aku ini merupakan sebuah lagu yang terbaik pernah dihasilkan oleh Aizat.Tak hairan lah Aizat Berjaya Separuh Akhir Muzik Muzik nanti.Aizat telah pun Berjaya ke AJL23 Pada tahun lepas dengan lagu LAGU KITA dan Berjaya mendominasi lagu kategori Balada itu…cayalah…Namun kali ini Aizat akan bersaing sengit dengan lagu-lagu yang hebat dan terbaik..

Pilihan : 8.5/10

Artis : HUJAN
Lagu : Aku Skandal
Komposer :
Penulis Lirik :

Komen : Lagu ciptaan sendiri band Indie ini mungkin akan layak kot ke AJL24 nanti…..tapi tak ler layak ke x….insyallah….

Pilihan : 5/10

Artis : PESAWAT
Lagu : Mirage
Komposer :
Penulis Lirik :

Komen : No Komen coz tak pernah lagik dgr lagu ni…..

Pilihan : 3/10


Artis : ALYAH
Lagu : Tak Mungkin Kerna Sayang
Komposer : Ajai
Penulis Lirik : Habsah Hassan

Komen : Yes..akhirnya Alyah leh jugak masuk Semifinal Muzik-Muzik…gumbiranya aku…..hopely la dpt…coz suara Alyah memang gempak n vaszz….gitu…lagu pun hebat termasuklah lyricnya sekali…fuh…power la..

Pilihan : 9/10

Artis : NADIA ft RED PEANUT
Lagu : Dia,Aku & Kamu
Komposer :
Penulis Lirik :

Komen : Lagu memang power….paduan suara yang mantap…hopely leh masuk….kalau tak masuk leh masuk Separuh Akhir ni pun dah ok..

Pilihan : 6/10

Artis : ONE NATION EMCEE
Lagu : Raja Gelek
Komposer :
Penulis Lirik :

Komen : tak rajin dgr pun lagu ni…

Pilihan : 5/10

Artis : RESHMONU
Lagu : Oh Anok-Anok
Komposer :
Penulis Lirik :

Komen : sama ar…tak rajin dgr lagu ni…tapi cam ada potensi jer nak masuk AJL24

Pilihan : 7/10

Artis : JACLYN VICTOR
Lagu : Bertamu Dalam Kalbu
Komposer : Anjang
Penulis Lirik : Anjang

Komen : Cayalah Jaclyn Victor…akhirnya leh masuk gak Semifinal ni…hopely masuk la AJL24…Memang lagu yang power…thanks composer coz dpt cipta lagu sehebat ni n give kat Jac…

Pilihan : 8.5/10

RAMALAN :

• DAN SEBENARNYA – YUNA
• KAU & AKU – AIZAT
• TAK MUNGKIN KERNA SAYANG – ALYAH
• BERTAMU DI KALBU – JACLYN VICTOR
• AKU SKANDAL – HUJAN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters