Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Isnin, 26 Oktober 2009

PERSAINGAN LAGU (ANUGERAH JUARA LAGU KE-24) – MUZIK MUZIK

Nampaknya pengumuman lagu-lagu yang bakal berentap di Separuh Akhir Muzik-Muzik 24 telahpun diketahui.Banyak lagu-lagu yang mantap,best dan good la nak dgr nanti masa kat final dan sesuai utk bertanding.

Kali ini,sebanyak 30 buah lagu telah disenaraikan untuk berentap di Separuh Akhir Muzik-Muzik 24.Lagu tersebut akan berentap selama 3 minggu dimana 10 lagu akan berentap setiap minggu.Tarikh yg bakal lagu tersebut berentap ialah 6,13,20 November.

Hanya 14 buah lagu saja yang bakal diambil dan diadili oleh juri-juri professional nanti.14 lagu tersebut bakal berentap di ANUGERAH JUARA LAGU KE-24 yang bakal diadakan pada JANUARI 2010 nanti (oohh…tak sabar rasanya nak tgk final nanti ni….mesti banyak kezzutan……wah….)

Okeylah…seperti yg kita sedia maklum..bahawa AJL24 kali ini tidak lagi mempertaruhkan kategori-kategori seperti Balada,Po Rock,Irama Malaysia & Etnik Kreatif.So bebas la composer yang terlibat dan tidak terikat mana-mana kategori yang terbabit (BALADA,POP ROCK & IRAMA MALAYSIA & ETNIK KREATIF)..

Untuk pengetahuan korang jugak,penyertaan lagu bagi kategori IRAMA MALAYSIA & ETNIK KREATIF juga agak kurang menyebabkan perubahan drastic terus dilakukan utk merancakkan lagi ANUGERAH JUARA LAGU KE-24 nanti..

Bagus juga apa yang dilakukan oleh penerbit AJL24/Muzik Muzik (tak tahu nama…so sorry ler) tidak lagi menggunakan@mempertaruhkan kategori-kategori.So piak penulis lyric & composer freely membuat muzik & pelbagai genre…..cayalah…(tiru trademark si Nubhan)..
Okeylah..apa-apa pun..

nantikan Siaran Langsung Separuh Akhir Muzik-Muzik 24 yang akan disiarkan di TV3 (bunyi kaba akan disiarkan pada waktu malam….so leh korang sumer tgk……semoga terenjoy ek..)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters