Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Sabtu, 10 Oktober 2009

Sedih !!!

SEDIH.......SEDIH.....SEDIH.....

Ermm......

sudah tiga hari aku sedih beb......

coz ada ler seorang mybest friend aku ni.....aku tak tahu ler...apa salah aku....

tut-tut...dier tak nak balas mesej aku n jawab fon aku.....

aku pun tak tahu ler....

baru ni dier ada gtahu aku yang dier ada prbolem sikit....tapi dier nak settle sendiri.....

aku try ler tanya dier...tapi dier taknak bgtahu pun....

aku pun ape kisah...aku ni bukan yang jenis suka jaga tepi kain org.....

lantak ar......janji aku idup happy......

k

ar....

aku chow dulu....

p/s: kepada "K" aku sangat kesal dengan sikap ko kat aku.....seidh giler....aku ingat leh teruskan persahbatan sampai biler-biler.....namun kalau macam ni la sikap ko...aku rasa baek break jer friendship kita ni....k....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters