Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Rabu, 4 Mac 2009

Today Birthday Pengetua

Hari ni 4 Mac merupakan hari lahir pengetua sekolahku iaitu Tuan Haji Daud bin Mohamad.Hari ni beliau akan meraikan hari lahirnya yang ke-56..Just 2 tahun lagi ayahanda pengetua akan bersara dari bidang perguruan ini.

Majlis disambut dengan sederhana di sekolah di dalam Dewan Kerisma 1 selepas berakhirnya peperiksaan Kertas Pengajian AM kertas 1.Majlis tersebut bermula pada pukul 10.00pg dan berkahir pd pukul 10.30.

Majlis tersebut dimulakan dengan nyanyian lagu selamat hari jadi oleh semua pelajar-pelajar form 6 dan diketuai oleh Amir & Azzudin.Mereka menyanyi dengan semangat sekali..dan ayahanda memotong kek yang disediakan oleh para guru-guru..

Pengetua begitu bangga dan gembira...Selepas itu,majlis dimulakan dengan ucapan dari wakil pelajar MPP,pelajar form 6,ucapan daripada wakil guru iaitu Cikgu Syed dan kemudian ucapan daripada ayahanda pengetua Tuan Haji Daud Bin Mohamad dan selepas berakhirnya ucapan beliau,ayahanda menyanyikan lagu istimewa untuk semua...

Kemudian majlis diteruskan dengan pembahagian hadiah daripada wakil guru dan wakil kelab masing-masing..termasuklah kelab Usahawan iaitu kelab aku...Aku buat kad ucapan yang special lagik...siap terpampang lagi gambar pengetua tu...sampaikan dia gembira dengan kad yang aku buat, tu.....

cayalaah...........

kemudian majlis pun berakhir,,,,/.....

apa-apa pun saya ingin mengucapkan

SELAMAT HARI LAHIR AYAHANDA PENGETUA YANG KE-56 ..
semoga panjang umur & murah rezeki

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters