Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Selasa, 31 Mac 2009

Result Exam Awal Tahun Form 6 (2009)

Yahoo.....

Minggu lepas aku sudah pun dapat result untuk Exam Awal Tahun form 6 untuk 2009.Alhamdulilah aku sudah berjaya menunjukkan peningkatan yang baik sekali.Aku gembira sangat kerana memperolehi keputusan yang cemerlang sekali.Tapi 1 paper sahaj yang aku tidak Prinsipal (C)...yang lain semua prinsipal....

Inilah senarai gred markah untuk semua mata pelajaran yang aku amik :

  • PENGAJIAN AM (B-) (2.67)
  • BAHASA MELAYU (A) (4.00)
  • SEJARAH (C) (2.00)
  • GEOGRAFI (C-) (1.67)
  • PENGAJIAN PERNIAGAAN (C+) (2.33)
Dan pointer keseluruhan aku ialah : 2.750...Yahoo...ada peningkatan dimana pada peperiksaan akhir tahun enam rendah aku hanya dapat pointer 2.2 sahaja...bermakna aku naik 0.5.....Alhamdulliah....Selepas ini aku nak capai pointer 3.00......Insyallah....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters