Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Selasa, 31 Mac 2009

Kisah Hafiz dalam Diari AF7 (Minggu Keempat)

Tadi aku sempat tengok Diari AF7 (minggu keempat hari kedua) di Astro Ria.Aku suka tengok karakter Sarimah Ibrahim sebagai pengacara kerana wataknya yang gila-gila membuatkan aku terpegun dan syok bila tengok dier mengacara diari sejak AF6 lagi.Memang best ar Sarimah Ibrahim jadi pengacara Diari AF7.Bila la Sarimah IBRAHIM nak buat talkshow sendiri yer..he2...apa la aku duk merepek ni....

Ok...berbalik kepada topik yang aku nak update ni,pasal Hafiz iaitu pelajar yang paling konsisten dan cemerlang sepanjang konsert AF7 diadakan.Begini ceritanya..Hafiz sempat meluahkan rasa kecil hati kepada semua pelajar AF7 yang masih berada dalam akademi tersebut.Haifz berasa terkilan kerana ramai yang jarang bergaul dengannya.Memang ar...aku tengok Hafiz ni jarang bergaul dengan pelajar-pelajar yang lain seperti Qhaud,Aril,Sidi,dan pelajar perempuan.Hafiz kekadang rapat dengan Obri,tetapi Obri dah tersingikir so.....nampaknya Hafiz terpaksa berseorangan lagi la...Aku kekadang kesian gak tengok Hafiz ni kerana ramai yang tak suka bergaul dengannya,sepatutnya pelajar-pelajar yang lain harus saling berkawan antara satu sama lain...

Masa aku tengok diari tu,aku terkedu tengok Hafiz menceritakan dan meluahkan apa yang diarasainya semasa berada dalam AF ini sambil menangis.Cikgu Siti Hajar sempat berada dalam situasi tersebut.Kemudian cikgu Siti Hajar sempat memberikan nasihat kepada pelajar-pelajar AF yang lain dan Hafiz,supaya bersemangat...

Apa-apa pun Hafiz aku tetap menyokongmu sehingga kau menjadi penyanyi yang terkenal dan tersohor.....Aku akan sokong dan Afundi mu....

AFUNDI HAFIZ

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters