Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Isnin, 16 Mac 2009

Syabas Qhaud


Cayalah Qhaud kerana membuat persembahan yang terbaik dari pelajar-pelajar yang lain.Au memang dah agak,Qhaud memang best punya kalu time dier membuat persembahan.Dier mendapat pujian daripada pengkritik tetap iait Edrie Hashim,Datuk Khatijah Ibahim,dan Adlin Aman Ramli.

Aku suka sangat dengan persembahan yang bertenaga dari Qhaud.Qhaud pada konsert pertama telah membawa satu lagi dari sifu kita iaitu M.Nasir yang bertajuk Phoenix Bangkit Dari Abu.lagu ni memang best dan melodinya sangat power la..Sesuai la dengan suara Qhaud..

Aku pda hari Sabtu baru ni aku tidak sempat nak tengok konsert pertama AF7 ni coz aku gi kenduri kahwin kat Jengka bersama family aku.Masa dalam kul 11.30,aku sempat tanya la kawan aku Juan,pasal AF7,,iaitu siapa yang kuar AF7 malam ni.Aku terkejut coz dier bagitahu aku yang Qhaud kuar dari AF7.Aku terkedu sebentar../Cam tak percaya je si Qhaud kuar dari AF7.miNGGU pertama lak tu...Dier bagitahu aku si Qhaud ngan Rubisa yang kuar.Aku blur jap...Moddy...Aku jadi stress dan kurang happy ar dengn berita ni...tapi tepat je kul 12,Juan talipon aku dan beritahu kat aku yang aku kena kelentong...ha3...Qhaud tak kuar la dier bagitahu aku...Minggu pertama tiada penyingkiran la....Aku happy balik coz Qhaud belum kuar lagi...hope sampai gi final ek...go..goo...Qhaud

Apa-apa pun gud luck untuk Qhuad.Malam ni diorang akan diberikan lagu untuk tugasan minggu ke-2 pulak...so nantikan dan saksikan di Astro Ria (saluran 104) pada pukul 9.00 malam ini.

PERSEMBAHAN TERBAIK DARI QHAUD : PHOENIX BANGKIT DARI ABU



Qhaud...you're the Best.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters