Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Khamis, 5 Mac 2009

Terbaik Mac Kat TV3

Hello everyone...apa khabar..hope semua sihat ek..

Hari ni aku nak update pasal citer-citer yang terbaik daripada TV untuk Bulan Mac ni.Banyak citer-citer yang menarik untuk korang semua tengok kat TV3.

Untuk bulan Mac ni,TV3 ada menyediakan pelbagai citer-citer yang menarik untuk anda dalam Slot Lagenda,Sinetron,Akasia,Samarinda dan banyak lagi.

Antara drama-drama yang bakal dimainkan atau ditayangkan di TV3 pada bulan Mac ini adalah :

Sinetron Upik Abu & Laura

Sinetron ini akan bermula pada 30 Mac ini.Sinetron ini bakal mengantikan sinetron Jelita yang bakal berkahir pada 26 Mac ni.Nantikan episod akhir sinetron Jelita pada 26 haribulan ni.Ok.sinetron Upik Abu & Laura ni mempunyai 103 episod dan barisan pelakon yang membintangi drama sinetron ini adalah Alyssa Seobandono,Cinta Laura,dan penyanyi yang paling tershohr dan glamour di Indonesia iaitu Iransyah.

Sinetron ini mengisahkan permusuhan antara Opie dan Laura,mereka berdua orang gadis yang datang dari dua dunia & latar bealakng yang berbeza tetapi kedua-duanya mempunyai matlamat yang sama iaitu untuk hidup....nak tahu kisah lanjut sinetron ini,jangan lupa ek tengok sinetron Upik,Abu & Laura ada 30 Mac ni di TV3.Sinetron ini akan diatangkan setiap hari Isnin hingga Khamis pada pukul 2.30 ptg hingga 3.30 ptg

Slot Lagenda : Julia Juli

Julia Juli merupakan drama bersiri yang diterbitkan oleh Tenview Sdn Bhd dimaan diarahkan oleh Adam Hamid dan sudah pun menemui peminat/penonton mulai 3 Mac lalu.Drama bersiri Julia Juli ini mempunyai 20 episod ini disiarkan setiap hari Isnin hingga Khamis pada pukul 4.30ptg.Drama ini dibintangi pelakon-pelakon hebat seperti Dynaz,Nik Safiyah (Mek Siti),Misha Omar,Zed Zaidi,Danny,Abby Abadi,Rahim Jelani,Syawal AF,Aqasha,dan Imuda.

Drama Julia Juli ini adalah diadaptasi dari sebuah cerita miots dongeng yang bertajuk Jula Juli Bintang Tiga.

Jangan lupa saksikan drama Julia Juli ini yer....

p/s : dengar kata drama ni best banyak gak komedi,sedih,dan macam-macam lagi la...

Akasia : Matahari

Slot Akasia bakal menerbitkan drama terbaru terbitan Pena Kreatif Sdn Bhd dibawah arahan pengarah yang memang terkenal dan berpengalaman iaitu Mohd Feroz Abdul Kadir Sahed.Drama yang beri tajuk"Matahari".Drama ini bakal menggantikan drama SpaQ 2 yang bakal berakhir pada 26 Mac ini.telenovela Matahari ini mempunyai 44 episod.

Dalam drama ini dibintangi oleh Lisdawati,Fahrin Ahmad,Aida Aris,Fauzi Nawawi,Hamidah Wahab,Syukery Hashim,Arash Mohamad,Iqram Dinzly,Jehan Miskin,Erry Putra,Ako Mustapha,Fizo Omar,Sabrina Ali dan Norkhiriah.

Drama Matahari ini mengisahkan seorang wanita yang terus memburu cinta sejatinya angkara kecundang dalam cinta pertama.mampukah beliau mencari cinta sejatinya...nantikan tayangan drama Matahari ini pada 30 Mac ini pada setiap hari Isnin hingga Khamis pada pukul 6.30ptg hingga pada pukul 7.30 ptg....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters