Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Rabu, 18 Mac 2009

Kesian Ekin Mengalami Keguguran !!!


Tadi masa aku surf laman web Budiey...tiba-tiba aku terbaca satu artikel dari akhbar KOsmo! yang mengatakan Ekin keguguran.Terkejut aku dengar khabar itu.Aku macam tak percaya.Aku baca artikel tu sampai habis untk mengetahui cerita dengan lebih lanjut lagi.

Ekin dikatakan mengalami keguguran baru ini.Janin tersebut telah pun masuk 2 minggu - 3 minggu.Hal ini menyebabkan ini mengalami pendarahan yang kuat dan Mawi membawa Ekin ke hospital dan doktor mengesahkan bahawa Ekin telah mengalami keguguran.

Aku harap Ekin dan Mawi relax..dan berdoa lagi yer..supaya cepat dapat anak...Amin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters