Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Rabu, 18 Mac 2009

Majlis Perkahwinan Sepupu Di Jengka,Pahang

Baru ni tanggal 14 Mac 2009,aku ngan family aku sempat ke majlis perkahiwnan sepupu aku di Jengka,Pahang...padahala aku tak nak pergi coz aku ni jenis tak minat hadir ke kenduri orang ni.Aku just suka duduk kat rumah jer...Aku sempat ar amik gambar kat majlis perkahwinan tersebut walaupun mood aku kurang masa tu..

pengantin diarak masuk ke dewan persandingan

yang perempuan tu sepupu aku

hantaran mereka

masa tu hujan lebat

khemah kuning tu dewan makan pengantin

siap ada muzik band lagi masa weeding tu

ramai gak yang datang

pandangan

pandangan kedua

muzik arrangement

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters