Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Jumaat, 3 Jun 2011

hari pertama : Summer Camp UUM - TNB 2011

hari pertama summer camp UUM-TNB 2011 agak busy dan rush sedikit.mana x nya..masing2 kalut dengan tugas masing2.dan ada juga berlaku konflik dan pertengkaran...ermmmm...biasa la..tuttttttttt....malas dh aku nk citer pasal nih..lagipun....malas nk mengumpat2 nih..hahahahah..aku kan budak baik...blerkkkkkkkkk (kononnya...baik la sgt...)

pagi :::::

okeylah..pada hari pertama,kami mulakan dengan majlis pendaftara dan juga pengenalan kepada pihak v.i.p dengan pelajar2 yang terlibat dalam Summer Camp UUM-TNB 2011.so,kami menunggu kehadiran pelajar-pelajar sekolah dari Pulau Pinang.agak lama jugak untuk kami menunggu kehadiran,tapi akhirnya beliau sampai jugak... :)

setelah sampai,kami pun menyuruh semua pelajar-pelajar yang terlibat dengan summer camp ini mendaftar diri dan mendapatkan kunci bilik masing-masing.selepas itu,pelajar dminta ke dewan terbuka TNB untuk diberikan penerangan tentang summer camp uum-tnb 2011.setelah itu,semua pelajarp un bergerak ke sana.setelah diberikan penerangan dengan baik oleh Ketua Biro Aktiviti iaitu Tarmimin (Ketua MOFAS TNB) dan semua pelajar dibenarkan letakkan beg dalam bilik dan dibenarkan turun ke bawah (kafe TNB ) untuk makan tengahhari.

Dengan menu tengahhari pada hari itu adalah nasi ayam (Kak Eila),nampaknnya,semua peserta khusyuk menikmati makanan yang telah disediakan oleh saya selaku KETUA BIRO MAKANAN.

petang :::

setelah habis makan,diorang dibenarkan pulang ke bilik masing-masing untuk menyegarkan diri dan memakai pakaian utk aktiviti ICE BREAKING...setelah itu,mereka pun melakukan aktiviti LDK yang telah disediakan oleh BIRO AKTIVITI.

setelah berakhir aktiviti LDK,mereka dibenarkan utk turun ke padang senget (TNB punyer padang) untuk aktiviti Sukaneka.hohoho....

setelah selesai,mereka dibenarkan untuk makan malam pulak..so menu makan malam adalah NASI AYAM PEDAS..hehehe...

lepas jer siap semua,mereka dibenarkan balik ke blik dan mempersiapkan diri untuk solat maghrib dan isyak di Bilik Audi..

malam :::

aktiviti waktu malam pulak adalah..aktiviti yang penuh dengan LDK...

dan satu yang tertarik pada malam itu adalah PERMAINAN BURUNG HANTU...hohohoho..seronok...pastu bawa pula pelajar ni round2 Universiti Utara Malaysia.

setelah habis jer semua,mereka pun dibenarkan minum malam dan pulang ke bilik masing-masing untuk menrehatkan diri...hehehe..

hanya itu sahaja utk hari pertama Summer Camp UUM-TNB 2011....

(bersambung..................................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters