Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Selasa, 31 Mei 2011

summercamp TNB 2011

SUMMERCAMP TNB 2011

perghhh...aku kena dtg balik Universiti Utara Malaysia...waaa..orang lain sumer seronok balik dan rehat-rehat kat kg..tapi aku..terpaksa berbakti untuk Dewan Penginapan Pelajar yang tercinta..TNB..

tujuan aku dtg UUM..adalah kerana aku terlibat secara langsung dalam program SUMMERCAMP TNB 2011.Program ni akan berlangsung selama 3 hari bermula pada 1hb hingga 3hb di kawasan Universiti Utara Malaysia.Antara pelajar yang terlibat adalah penyertaan daripada 5 buah sekolah PULAU PINANG.so..total jumlah student adalah 40 orang.

Program Sumer Camp TNB 2011 ini adalah merupakan program yang mana ia adalah program membawa dan memberitahu adik-adik kita yang maish belajar di sekolah menengah dalam meneruskan pengajian di peringkat yang lebih tinggi terutama di IPTA dan memasuki Universiti Utara Malaysia.

so,aku selaku KETUA BIRO MAKANAN akan menghandle makanan utk semua pelajar,ajk,pengiring,vip utk selama 3 hari berturut-turut..ermmm.aku padahal tidak pernah lagi menghandle utk Biro Makanan..al-maklumlah..aku selalunya mengHANDLE bahagian LOGISTIK,PUBLISITI,TAJAAN dan sebagainya...so bila dapat biro ni..maybe ni satu peluang utk aku meneruskan program ini dengan lebih lancar....heheeh

aku harap aku dapat lakukan tugas ini dengan baik....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters