Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Rabu, 15 Jun 2011

m.a.l.a.s !!!!!



perghhhh...M.A.L.A.S bebenor sejah akhir-akhir ni aku nak update blog..aku pun xtahu kenapa..why..why..apa dh jadi ngan diriku ini..kenapa diriku malas (?????????)

actually memang aku malas sangat nk update blog ni coz maybe xde masa kot..al-maklumlah..aku kan orang sentiasa dilihat sebagai orang yang busy,...hohohoho...

memang siyes...aku malas sgt nk update blog nih....dulu aku bukan main rajin lagi..p sekarang dh jadi hangat-hangat tahi kambing dah..memang malas bebenor nih...hohohoo...

okeylah..bagi merelaxkkan minda nih..t aku update dulu ea...t ad masa kau akan update blog tentang celebration my buffday together with my buffday younger sister Eriqa Qistina..hohoho..t aku update kalu ada masa k...hohoh..jangan marah..

aku mintak maap ek kat follower..tentu korang tertunggu aapa yang aku nak update buat masa sekarang..so..t ad masa..entah esok,lusa,mlm ni or apa-apa aku akan update k...tunggu..kemuculan update post dariku..hihihihi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters