Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Isnin, 20 Jun 2011

BE C.I.N.T.A ????

sebut jer pasal cinta tentu korang suka kan..hahaha.biasa la saper x suka kan..hohoho..

CINTA itu buleh buat korang jadi ANGAU, TAK TENTU ARAH, GILA dan macam-macam ag..hehehe...

CINTA ini pelik,sekali kita terjerat,kita akan terperangkap.

Ambooiiii..aku nih cam doktor CINTA (dr.LOVE) lak,hahaha...kununnya..okaylah..hari ni aku nak citer ckit pasal BECINTA..hahaha..tentu korang ingat lagi FAIZAL TAHIR..hahaha..ada KAITAN jugak kot..hohoh...BENCI + CINTA = BECINTA

Dalam BECINTA..biasa la..adat CEMBURU,GADUH,MERAJUK,MARAH dan macam-macam ag..tentu setiap pasangan akan lalui perkara tersebut...kekadang dengan situasi itu,membuatkan kita lagi sayang akan pasangan kita.

Sebagai contoh,CEMBURU,kalu kita cemburu,itu bermakna kita sayang sangat kepada pasangan kita kerana tak mau orang lain rapat dan rampas kita punya.

Bagi GADUH lak,itu perkara biasa jer,maklumlah GADUH manja,tapi jangan smpai GADUH besar lak..hahaha..t jadi lain lak dalam perhubungan..hohohoho...

MERAJUK..ermmm..yang ni mesti ad dalam setiap percintaan, MERAJUK mayBE no.1 in percintaan yang perlu ada...ye la..bila pasangan kita mERAJUK kita haruslah pujuk dier...kena pujuk tau...kalu x pujuk tentu dye kecewa,marah dan anggap kita x sayang dye..so pandai-pandai la pujuk...p kalu MERAJUK tu,jangan la OVERDOSE sgt lak..t menyampah lak kepada pasangan anda...hehehe..selamat memujuk k..

bagi MARAH lak,setiap orang ada perasaan MARAH,pelik la kalu manusia tu takder sifat MARAH..hahaha..bukan manusia,hantu,alien,jin pun marah..hahaha...kan....merapu dah...hahaha..MARAH tu jangan la MARAH betul..kira MARAH2 sayang..hahahaah......jangan terlampau EMOSI sangat...hahahaha...okay..

ermmm.bagi aku,aku sangat mencintai dan menyayangi pasangan aku ini,aku berharap hubungan aku ngan dye kekal selama-lamanya...Amin...aku nak sngat jaga dye..nk dye happy ngan aku...aku terlalu sayang dye...siyes..dye la pelengkap hidup aku...always be my baby..hohohoho...

ermmm..malas dh aku nak merapu nih..so..aku nk out dah nih..hehehe..t aku update ag ea...bubbbyyyyeeeeee.....mmmmmuuuuaaaahhhhhhh..love u korang...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters