Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Isnin, 20 Jun 2011

result final exam Sem 2

hahaha...kecoh satu FB kononnya kata MPPUUM11/12 xleh nak percaya sangat result yang sebelum tarikh yang dikonfirmkan tu iaitu 20hb result sebenar yang kuar,kononnya url tersebut telah diHACK..hohoho..bahayeee nih..sampai url result kena HACK..so...semua data student cmner????

hopely takde per2..sebab isau jugak..kan di PORTAL tu ad no.akaun bank Islam..ehem2..paham2 jela..arap2 xde per2 k...hopely sgt...

okay..mengenai RESULT PEPERIKSAAN SEMESTER KEDUA...ermmmm..malas jer aku ase nk update..p terpaksa jugak..ye la..nk kongsikan tuk korang sumer...hehehe..aku ni kan SHARING IS CARING..hahaha..kan...

jom..t aku citer lebih detail lagi kat bwh yer..hohohoo


ASAS KEUSHAWANAN (B+)
  • ermmm...akhirnya aku dapat B+ jer paper nih..padahal target A- or A jer..hohoho..xperlah..janji aku dapat B+ tu pun kira dah okay dah..bersyukur sangat..Thanks to my lectrer En....... (lupa nama lectrer..derhaka sgt anak didik dier nih..hahahaha) coz mengajar kitorang sepanjang sem lepas..walaupun kelas jarang2 datang..suh member tolong punch kad matrik..p dapat result gempak la jugak..hehehe..anyway...thanks to all my group...Shafiq,geng2 diorang,Wan,May,Zero,Myrul..hohoho..korang memang the best r...buat assignment sekali..hehehe..akhirnya inilah kita dapat...hohoho...alhamdulilah...carrymark kitorang xtau..just tau markah Midterm jer...alhamdulilah..cukup2 makan jer...p the best punyer..hehehe

PRINSIP PEMASARAN (C+)
  • ayoooo..asal la Marketing aku nih rendah sgt...erghhh...dah la aku ni amik Degree Marketing..xkan la aku xleh nk catch up paper Marketing nih..masih byk lagi paper Marketing yang aku perlu amik nih..ni bru je paper 1000,x masuk ag paper 2000 & 3000..wowwww....tension ooooo.....apa-apa pun thanks to Encik Shahrin Saad coz bagi kitorang assigment yang terbaik kot...dan markah midterm yang alhamdulilah ok..cuma final jer kitorang kureng berusaha ckit...maybe susah kot...


GELAGAT ORGANISASI (C)
  • alhamdulilah..akhirnya OB dapat jugak C..aku bersyukur sgt...bukannya apa..aku punyer midterm paling rendah dalam kengkawan selain sorang member aku lagi Hazeem..aku kedua paling rendah dalam group kitorang..so..aku risau takut kena amik sem depan..kena repeat..p alhamdulilah...aku dapat C..syukur sangat..so sem depan xyah jumpa ag OB..apa-apa pun aku nak ucapkan ribuan terima kasih kepda Pn.Norkhaizannah kerana telah mengajar kitorang dan melayan karenah kitorang sepanjang sem lepas...thanks Pn...


ENGLISH FOR COMMUNICATION (B-)
  • ecom..ermmmm.turun cedikit dri sem lepas..sem lepas aku dapat B..sem ni dapat B-.,maybe lecterer kot..sebab semua member aku yang lain dapat minima B+ jer e-com...sebab lectrer diorang tlg..apa-apa pun thanks to Encik Niekmat coz mengajar kitorang...happy time kelas dye..hehehe


PRINSIP EKONOMI (C)
  • alhamdulilah..syukur sgt2 coz paper ni la paling aku gerun sekali..mana taknya..paper economi..dah la aku memang x minat economi selepas MATH..memang aku x suka..siyes..aku memang gerun ngan paper nih..dah la carrymark dpt ckit...p..alhamdulilah..akhirnya aku dapat jugak C...syukur sgt2... :) Thanks to.Prof.Madya Pn.Rahimah Bt Majid coz mengajar kitorang smpai paham (paham la sgt)..hehehehe...thanks a lot ea..walaupun selalu ponteng kelas dye..hehehe..p..ok jer...

SISTEM MAKLUMAT DALAM ORGANISASI (B+)
  • alhamdulilah,paper yang aku paling suka tetapi xsuka masuk kuliah dapat yang setimpal denganNya..amin...syukur sangat2...aku berasa terkejut gak dapat score tahap nih..al-maklumlah.l.byk benda nk kena baca lam paper STID nih..dah la semua pasal IT..owhhh..susah giler asenya...kuliahnya memang memboringkan..siyes...aku xpaham apa yang dier mengajar..hahaha...anyway ..thanks to my lectrer En.Razak coz bagi kitorang kesempatan dapat B+ hehehhe...thanks mengajar kitorang sem lepas..anyway...kekadang jew aku g kelas dye..malas nk g..kalu g pun..tido jer..mengantuk...dah la x mengajar sgt....merapu jer.hahaha


p/s : ermmm..ada satu lagi paper aku x ckp..MATH..ermmm..paham2 je la..malas dah aku nk update pasal MATH Nih..xsukeeeeeee...


secara keseluruhannya..alhamdulilah..walaupun pointer aku turun,PMK turut turun....namun aku akan bersungguh lagi sem depan..insyALLAH aku akan buktikan yang aku mampu buat....amin.... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters