Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Isnin, 27 Jun 2011

ASTRO saluran Baru...Bintang & Pelangi


-------------------------------------------------------------------------------------------

Bermula 11 Julai 2011, Astro akan melancarkan satu lagi pakej baru yang dipanggil Indo Pack (Pek Indo), yang mempunyai 2 saluran Astro baru yang dinamakan Astro Bintang (saluran 141) dan Astro Pelangi (saluran 142).

Astro Bintang menyediakan yang terbaik hiburan gaya hidup Indonesia, seperti video muzik, gosip, dan banyak lagi.

Manakala Astro Pelangi membawa anda filem-filem terbaik Indonesia dari tahun 80-an hingga sekarang dan drama sinetron.

Pakej baru Indo Pack ini akan diberikan langganan percuma selama sebulan bermula 11 Julai 2011 dan jika anda berminat untuk melanggan selepas itu, pakej ini berharga RM12 sebulan. Mungkin ini merupakan satu inisiatif astro untuk menarik pelanggan warga Indonesia yang menetap di Malaysia.

-------------------------------------------------------------------------------------------

nampaknya Astro telah amik inisaitif yang terbaru dengan menerbitkan 2 lagi saluran berbayar kalu mau tengok iaitu dinamakan sebagai Indo Pack atau lam BM iaitu PEK INDO..ermmm...paham2 je la biler ada perkataan INDO...so...semua saluran tu,100 % citer2,muzikal,muzik,filem dan drama/sinetron dari Indonesia...hohoho..

so kepada sesaper yang gila2kan drama.sinetron.filem dari Indon,korang leh tonton astro Pelangi (saluran 142) & astro Bintang (saluran 141)..tetapi korang hanya dberikan hanya sebulan (11 Julai hingga 14 Ogos) sahaja waktu perview dye..pastu kalu nk tgk..korang kena byr ler...hohoho..hanya RM12 jer sebulan..ye la..dulu dah ada astro pasal indon..p dah luper la..hahaha...

hahaha...so..tdi aku tgk kat ASTRO VIEW..cam menarik jer astro yang terbaru saluran Bintang & Pelangi...hahaha...p malas la aku nk langgan...baik maik yang pakej FAMILY jer..lagi best...aku bukannya tgk sgt pun TV tu..hahaha...

so kepada sesiapa yang gila2kan drama/muzik/filem dari Indon leh la langgan yer...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters