Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Isnin, 20 Jun 2011

target 50,000

alhamdulilah...sekarang blog aku sudah lebih 26+++++ yang hadir lam blog aku nih...terima kasih/thank you....sangat kat korang sumer...i love u la...

sekarang aku punya follower dh mencapai 91 orang..tinggal 9 orang lagi nak cukupkan 100 orang follower...jom cepat2 jadi follower aku..cepat2...thanks semua yang masih menjadi follower aku ek...love u korang tau

sekarang aku tgh target 50,000 pengujung ke blog aku nih..hohoho..aku suka sgt..aku harap aku dapat capai angka tersebut....jom korang sumer layari blog rasmi aku nih...hehehe

thanks a lot buat semua yang masih melayari blog aku dan mengupdate diri utk menjengah ke blog aku nih..hohohoho...

2 ulasan:

Negara Pelawat Blog


free counters