Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Selasa, 24 Mei 2011

Nur Kasih The Movie




hahaaaahahaha..tentu korang terkejut tgk poster filem NUR KASIH THE MOVIE 2 yang bakal menjengah ke pawagam 09 MEI 2012 (tahun depan..kalu ada lagik...)...

jangan isau...padahal itu hanya rekaaan semata-mata...

hehehe..aku saje je create poster tu kasi gempak ckit..apa-apaun aku dpt byk feedback drp kengkawan aku yang cakap aku ni PERASAN coz bergandingan ngan Tiz yang lawa dan cantik tu..padahal mereka jelous la tuh..hehehe...anyway..bangga dapat ad poster ngan artis walaupun bukan..cuma edit jer..hehehe..tapi hepy siottttt...hahahah

ye la..sekarang ni dh masuk musim NUR KASIH..mana tak nya semua di radio dan tv menyiarkan klip or trailer filem NUR KASIH THE MOVIE...yang penting..saya suka dye punya tagline....dye ckp hanya kat pawagam sahaja...cyehhhh....ye ker..entah2...2 hari tayangan dah ad yang pirate..hehehe...

apa-apa pun aku blum diberikan kesempatan utk tgk lagi citer nih..ramai yang kata filem ni best..hehehe..aku pun ase cam best jer...tambah-tambah lak adegan2 yg romantik dan drama dalam filem ni...aku dgr filem ni telah kutip RM2.3juta dalam masa 4 hari..perghhh...kalu seminggu ada ar 5 or 6 juta..cayalah..Khabir Bahtia...you did well..gud job..i like this movie..hehehe...

walau cam ner pun..aku tetap akan tgk jugak filem nih....nanti la...pawagam Jitra t aku serang...hahaahahahahahaahaaaaaaa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters