Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Sabtu, 7 Mei 2011

botak oh botak !!!



BOTAK..OH BOTAK....!!!!

haaaa..inilah gambar terbaru aku..hahaha..inilah rupakku biler aku botak..kan smart kan nampak..heheeh.,.cam budak JUVANA je aku nengokknya..hahah...cam budak lepas baru kuar penjara..lalalalalalaaa...

aku telahpun dibotakkan oleh seroang tukang gunting di kedai Tanah Merah,hahaha,,aku dengan niat akhirnya dapat juga botakkan kepala aku..sudah lama aku tidak botak..hehehe..dah masuk 2 tahun lebih aku tidak botakkan kepala aku nih..hehehe..seronok botakkan kepala nih..al-maklumlah lah..biler botak,macam2 besh...mana taknyer..selain best time mandi..ia juga dapat jimatkkan duit utk beli
  • syampu (kalu pakai syampu rambut ler..)
  • sikat (selama ni aku x rajin lagi sikat rambut guna sikat)
  • minyak rambut (kekadang jer aku guna minyak rambut)
hahaha..so dengan aku botak,dapat aku savekan duit aku sikit...hehehe

aku suka dengan imej aku sekarang nih..botak..cam MAWI..hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters