Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Jumaat, 13 Mei 2011

blackberry curve 3g


assalamualaikum semua...

apa khbr..hopely semua sihat belaka ek (arap2 sihat tau..xmo sakit2..t tak pat nk baca blog nih lak.....xleh nak on9 facebook dan macam-macam lagik...hohoho)

ermmm..apa motif aku hari ni ek...tetibe jer aku tunjuk gambar di atas..hehehe..tentu korang pelik kan,.....hehehe..jangan pelik..yang itu benar tau..hohoho...

okeylah...gambar diatas tentu korang tau kan..al-maklumlah..sekarang pergi mana-mana pun orang dh bawak benda nih..bukan orang kaya..orang sederhana kaya dan miskin pun dapat guna tau benda nih..hehehe.inilah dier..phone yang menjadi favourite aku tau..

BLACKBERRY.....


hahaha...actually aku sudah pun berjaya mencapai impian aku untuk mendapat phone Blackberyy..sebenarnya aku nak BLAKCBERRY model BOLD 9780...p mahal doe...harganya lebih kurang dalam rm1560...perghhh..mahalnya...terbeliak mata aku bila aku tau harga tuh..hehehe...so aku terpaksa lupakan phone model tersebut...tetiba aku pun..dengan niat terbuka aku pun amik la phone BLACKBERRY jugak tetapi model CURVE 3G yang paling latest buat masa sekarang....

aku telah pun membeli phone tersebut iaitu BLACKBERRY 3G CURVE...wow..harganya lebih kurang dalam RM1040..wow...mahalnyer..hehehe...p aku nak jugak guna..so aku terpaksa korbankan telefon aku yang satu lagi itu iaitu NOKIA E72 hehehe..aku terpaksa trade-in telefon itu dan menambah sedikit lagi duit aku utk dapat phone tersebut...

aku telah pun beli phone tersebut di SENTOSA mall dekat bandar ALOR STAR,KEDAH..perghhh..sambil jalan2..aku pun pat tgk gak phone BLACKBERRY ..hohoh.. sukernyer......hehehe...

akhirnya cari punya cari..akhirnya dapat jugak cari...phone BLACKBERRY...

walaupun aku dapat CURVE.namun aku happy dapat juga guna BB 3G CURVE walaupun CURVE..aku tak kisah..hehehe...heppy go lucky tau...hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters