Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Selasa, 24 Mei 2011

merdeka...abisss sudahhhh



yeayyyy..merdeka sudah...
bebas cam burung diatas...

hehehe..tentu korang tekejutkan tetibe jer mamat nih cakap merdeka..padahal merdeka 31 ogos lambat ag kan..hehehe..excited nk sambut awal kononnya..hehehe..kan...padahal merdeka lain la..merdeka ni bukan tuk merdeka 31 ogos jer..tetapi merdeka setelah abis final exam utk semester kedua...

okeylah..tanggal 21hb Mei 2011..kertas Prinsip Ekonomi merupakan kertas terakhir aku duduki setelah hampir 4 bulan aku meneruskan pengajian aku di semester kedua..hehehe..aku harap aku akan dapat result yang gempak dan terbaik punyer utk sem ni...aku berdoa sangat2...aku berharap aku akan capai 2.9 or 3.0..hehehe...insyallah..

yelah...mana taknya..siang malam duk mengadap buku (buku la sangat..padahal..FB je kejenya) hehehe... utk menelaaah subjek yg amik sem ni tuk jawab lam exam..kan x baca xleh jawab lak..hahaha...

hehehe..akhirnya aku bebas juga dari sangkar UNIVERSITI UTARA MALAYSIA..hehehe..so cuti 3 bulan nih..aku nk keje..nk cari duit ckit..hehehe..nk buat belanja sem depan..hohoho...

okeylah..setakat ni dulu la aku mencarut ek...t aku update lagik..hihihi...choww dulu...bye2..

1 ulasan:

Negara Pelawat Blog


free counters