Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Isnin, 16 Mei 2011

selamat hari guru 2011



selamat hari guru 2011

" guru penjana transformasi pendidikan negara "

disini saya ingin ucapkan " selamat hari guru 2011"@ happy teacher day buat semua guru yang pernah mengajar saya ketika saya berada di form 6.kerana cikgu lah saya dapat masuk "U" dan kerana cikgu lah saya menjadi anak murid yang berjaya....

disini saya ingin ucapkan ribuan terima kasih terutama cikgu-cikgu pra-u kerisma 08/09
  • Cikgu Aidah (cikgu kelas 6AEK)
  • Cikgu Asiah (my favourite teacher,Pengajian Perniagaan)
  • Cikgu Rahana (my favourite teacher,Sejarah)
  • Cikgu Elle (my favourite teacher,Geografi)
  • Cikgu Razali (my favourite teacher,Geografi)
dan cikgu-cikgu yang lain...hehehe..thanks2....thanks a lot tau cikgu.... :-)

jasa cikgu semua amatlah saya hargai....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters