Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Jumaat, 27 Mei 2011

telenovela "marimar"

perghhh..i like this telenovela...hehehe...

sejak aku balik dari UUM nih..aku sudah mengadaptasikan diri aku ngan remote ASTRO..so..tangan aku ni tak lepas daripada remote tu..

al-maklumlah..aku sudah lama x memegang remote ASTRO coz maklumlah..g stdy kan..hehehe...so ad masa sekarang nih..aku manfaatkan sebaik-baiknya...hahaha

okeylah...daripada aku membebel pasal ni..baik aku citer pasal drama telenovela yang menjadi favourite aku iaitu MARIMAR...ermmmm..tentu korang jugak ad yang minat n ad jugak x minat kan..so..xleh nk kata apa dahh..bagi yang x minat diam2..

utk pengetahuan (yg belum tau) korang semua...MARIMAR versi FILIPINA ini telah pun diadaptasikan daripada telenovela MARIMAR latin iaitu lakonan THALIA (Rosalinda)..hehehe..so memang sinonim la telenovela2 yang berasal daripada filipina ini suka copy n paste tuk buat citer yg hampir sama..kebanyakan dier adptasi dri telenovela Latin ngan citer korea..hihihi...apa-apa pun good job..janji citer best..aku layan semuaaaaaa...hahaha

okeylah...masuk part MARIMAR...errmmmm..mula-mula aku tgk ok jew..masuk jew pertengahan cerita tak best coz aku dh lama tinggalkan citer nih..so....xpaham dh la jalan citer tuh...hahaha....

seperti yg kita tau MARIMAR adalah lakonan daripada MARIA RIVERA ngan DINDONG DANTES..diorang berdua memang sesuai la..memang sama cantik dan sama padan..hehehe...so bagai penang di belah 12..hahaha...ermmmm..nk citer lebih lanjut..korang surf sendiri la ea...citer tu..hehehe...

p..aku ad special buat peminat drama ni..kat cni aku postkan last episod MARIMAR..hehehe..tentu korang excitedkan nk tau citer akhir nih...so aku siarkan tuk korang tgk...hehehe...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters