Pages - Menu

Meh Sape2 Nk Suh Saya Follow Blog , Letak Link Blog Kat Sini Yer :)

Pengikut Blog

Selasa, 28 Disember 2010

JPM DPP TNB

ALHAMDULILAH....

Syukur ke hadirat illahi kerana dengan limpah dan kurnia,dapat lagi aku posting blog aku ini.

Hari ni aku nak bercerita mengenai JPM.Apa itu JPM...tentu korang ingat JABATAN PERDANA MENTERI,apa kaitan dengan aku..ermmm..itu JPM Malaysia.yang aku nak ceritakan ini adalah mengenai JAWATANKUASA PEMBANGUNAN MAHASISWA (JPM) UNIVERSITI UTARA MALAYSIA.JPM ini adalah organisasi yang telah ditubuhkan untuk menghandle student-student baru masuk UUM.Kira dioranglah yang akan mengHANDLE untuk minggu orrientasi/suaikenal.

Okeylah...JPM akan mewakili setiap DPP iaitu Dewan Penginapan Pelajar di Universiti Utara Malaysia.

So.memandangkan aku duk DPP TNB..so..JPM DPP TNB..

Aku telah memohon untuk jawatankuasa PEMBANGUNAN MAHASISWA (JPM) untuk DPP TNB bagi 2011.Aku telah diterima untuk ditemuduga di pejabat utama DPP TNB.temuduga tersebut telah diadakan dan bersama ahli panel penemuduga iaitu terdiri daripada PENGETUA DPP TNB iaitu Dr.Amlus Ibrahim,Felo TNB Encik Zaki,Sekteriat Pejabat DPP TNB iaitu Che Yah dan juga terdiri daripada beberapa ahli JPM yang tertinggi.

Alhamdulilah..aku dan member aku sorang lagi,iaitu Azwan telah berjaya menemuduga untuk JPM tersebut.

Setelah beberapa bulan berikutnya...akhirnya aku telah dipanggil untuk mengikuti kursus KEPIMPINAN ORGANISASI JPM 2011 untuk DPP TNB.Kursus tersebut akan diadakan pada 2hb Januari 2011 di DPP SME BANK UUM.

Aku menerima dengan hati terbuka walaupun berat hati mau pergi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Negara Pelawat Blog


free counters